Prohledat tento blog

sobota 24. května 2014

Něco málo ze zahrady a filetové háčkování

Krásný sobotní večer.
Jelikož máme zahradu do kopce a zem pracuje a sesouvá se tak letos došlo na postavení nové zítky,ale nejdřív musel manžel ty obr kameny rozebrat a přemístit je kam se dalo později a hlavně ty velké už jen dokutálet tím pádem jsem přišla dočasně o můj plácek kde jsem mívala lehátko a četla si noviny,knížky a relaxovala,no snad se nám to podaří brzy dát do pořádku.



taky vám musím ukázat naší sbírku hrníčků na plotě které nám nosí moje tchyňka a májunka se taky muela jít podívat.

.....a tady to háčkování,zamilovala jsem si filetové háčkování a tak vznikla tato dečka v barvě levandule a podkafčátka jenom ta levandule zatím chybí.




to je pro dnešek vše,děkuji za milé komentáře.

3 komentáře:

  1. Pane jo, to musí být fuška.... a plot je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Radu, zahrady v terénu jsou moc krásné, ale je s nimi dost práce...
    Háčkování je moc hezké, překvapujeme, že tohle je taky filetové - myslela jsem,. že to jsou jen čtverečky.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Radka, kamený murík bude určite parádny a ty budeš mať ešte krajší kútik na čítane a relaxovanie.....
    Jana

    OdpovědětVymazat