Prohledat tento blog

úterý 16. září 2014

Zásoby na zimu.......

Krásný den všem.Upekli jsme si koláč z margotky
.....byl moc dobrý
a pak začalo zavařování,první přišli na řadu houby nejdřív jsme dostali dva koše a pak ještě jeden z kterého se zatím přesunuly do přepravky



......zavařily a sušíme


taky cuketa přišla na řadu,směs na špagety a i na topinky

no a abych si náhodou nemyslela,že letos nejsou švestky tak jsem dostala rovnou přepravku

nejdřív kompot
poprvé dělané povidla-tak doufám,že se povedly
a nakonec švestková nutela
proběhl i rýžový nákyp,ale byl rychle pryč takže na focení nedošlo.
Pro Ajku dvě fotečky na trička

a to je vše mějte se krásně,užívejte sluníčka a brzy ,,načtenou"

5 komentářů:

  1. No pane jo .... to zima bude koukat až se zeptá:-))) Jsi pilná hospodyňka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Ajka má pravdu opravdu jsi pilná.Také jsem dělala povidla ale my takhle krásné švestky nemáme... a hub mám trošku na zimu také nasišeno a doufám že ještě nějaké přibudou :o) Měj se hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to bylo práce. Já už mám také něco na zimu nasysleno :-)
    Švestky máš krásné, my měli letos jen pár chudinek. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, tolik zavařování, houby, švestky-mňam:o)..jsi šikovná a ten nápad z trička- úžasný..určitě zkusím..díky za inspiraci.Inka

    OdpovědětVymazat
  5. To je ale zásobička ... a pořádný kus práce za tebou , krásný den Šárka

    OdpovědětVymazat